Merhaba kızlar 33+2 deyim midemin yanmasından geceleri asla uyuyamıyorum yatınca ağzıma kadar geliyor o yanma hissi çok kötü gaviscon kullandım fayda etmedi doktoruma söyledim galviks verdi onuda iki gündür kullanıyorum ama kusturuyor beni ilacın yan etkisi mi acaba bu durumu yaşayan var mı? Bir de rahatlamak için neler yapabilirim?