Valla tek başıma olduğum için geçen hafta yaptım yarın 27 haftalık olacam. Ağırlaşırım yapamam diye erkenden yaptım doğuma yakın yine bir perdeleri yıkar halıları da yıkamaya yollarım. Sürekli elim evde durmadığı için kirlenme batma söz konusu olmuyor çok şükür.