Gozdeem bende başından beri orda takipliyim Perinatoloji polikliniğinde..ben memnunum doktorlar gayet iyi ilgileniyo sorduklarima cevap alabiliyorum dogum icin burdan konustugum kisiler oldu cok memnun kalmislar ama kotu yorumlarda var tamamen doktorla alakali..31haftalik hamileyim bnde