Kızlar 33+ 4 haftalık olduk nst de kasılmalarım çıktı gece boyunca karnım ağrıdı zaten asla uyuyamadım ama üşüttüm falan sandım doktor ilaç verdi şimdilik geçmezse gel dedi ama hala devam ediyo bu haftalarda sancısı başlayıp hemen doğum yapmayan ilerleyen haftaları gören var mı 🥹