Rabiaaa53 Merhaba 9+3den bildiriyorum aşırı derecede mide yanması bulanması kusma var sizde durumlar nasıl hamilelikte kusma mide yanması bulantısı yaşayanlar nasıl bir çözüm buluyordunuz acaba yatıştıran bir şey var mı doktorun yazdığı şurup bile işe yaramıyor artık 🥲💕
hermione_granger Rabiaaa53 26+3 ilk öğrendiğim günden beri kusma mide yanmasıyla uğraşıyorum galviksle yaşıyorum ama oda artık yanmayı geçirmiyor
Okyanusolmak Rabiaaa53 sabah aç karnına 1 tatlı kaşığı tahin yiyordum. Biraz rahatlatsa da 3. ayın bitisinde bütün bulantılar vs geçmişti.
Tutaste_ Rabiaaa53 soğuk süt iç mide yanması aşırı olunca mide bulntısını peiine getiriyor ben bı aydır cekiyorum sadece soguk sut içiyorum ilaç içmedim hiç
Zeyneppcagliin 21+3 haftalığız bizde 3 gündür geçmeyen bir mide yanmam var 🥺 Rennie duo şurup içiyorum ve mümkün oldukça soğuk şeyler içiyorum. Hafifletiyor. Yağlı, baharatlı şeylerden uzak durunca da hafifliyor.
Rabiaaa53 Zeyneppcagliin insanında inacına canı acı yağlı şeyler çekiyor yememeye uğraşıyorum ama gözüm kalıyor bir geçse cidden mide yanması çok zor bende aynı şurubu içiyorum işe çok yaramadı bende kusturuyor soğuk şeyler aynen biraz bastırıyor tık diye kesse bir şey olsa bulsak🥲🥲
Rabiaaa53 hermione_granger mide yanması için bende şurup kullanıyorum bende de işe yaramıyor midemde alev topu var sanki 3. Aydan sonra geçer diyorlar demek herkeste geçmiyor bir çözüm bulabilsek iyiydi kesin olarak🥲
Rabiaaa53 Okyanusolmak inşallah benimde geçer 3. Ayın sonunda midemde alev topu var sanki tahini deneyeceğim teşekkür ederim☺️
Zeyneppcagliin Rabiaaa53 evet ya çok haklısın vallahi. Benim çok şükür bugün yanmadı midem ama yarın yanar diye de korkuyorum 🥺
hermione_granger Rabiaaa53 inşallah sizinki uzun sürmez gerçekten ne yesem yanıyor ve dediğinz gibi sanki bir alev topu var midemde
Rabiaaa53 Tutaste_ bende süt falan içiyorum bi ufak diniyor ama geçirmiyor hiç bir şey umarım mide yanmalarımız tez vakitte geçer
Rabiaaa53 hermione_granger inşallah hepimizin mide yanması bir an önce geçer hiç bir şey yiyilmiyor canım çekiyor bir şey yiyince azap gibi oluyor🥺
Rabiaaa53 Gayecik umarım tez vakitte geçer içtiğimiz yediğimiz şeyler şifa olur ne yesem mideme dokunuyor yiyecek bir şey bulamıyorum artık🥺
Rabiaaa53 Zeyneppcagliin inşallah daha yanmaz mideniz cidden böyle uyuması da zor kusunca hep asit kusuyorum afedersiniz o kadar fena bir an önce geçer inşallah mide yanmalarınız🥰
Hulyaismail 32 haftaligim 3 aydan sonra hergun mide koruyucu içiyorum çok şükür yanma yaşamadım öyle çok
Rabiaaa53 Hulyaismail ben ilk 3 aydayım doktor mide koruyucu da vermedi bi şurup var ondan içiyorum ama hiç bir şey işe yaramıyor umarım geçer
Hulyaismail Rabiaaa53 ben pulcet içiyorum cok iyi geliyor çok şükür doktorunuza söyleyin uygun görürse veriri
myangelson Rabiaaa53 benim yanma değil de midem ağrıyor bulantı yapıyor öğürme yapıyor 🥲 7+5 oldu bugün cuma günü doktora söyleyeceğim bakalım
myangelson Rabiaaa53 unutmazsam tabi soylerim büyük ihtimalle mide bulantısı için prilam verir ilk hamileliğimde onu kullandım da mide ağrısı için ne der bilemiyorum onu bakalım