Minikkalplerinannesi hyl_34 canım bu teorilere aldanmayın, sadece rastlantı belki.. iki gebeliğimde bu teorilere göre kız dendi, hep 16. Haftamda erkek olduğuna emin olduk, sağlıkla gelsin, ne olursa olsun 🙏
hyl_34 Minikkalplerinannesi evet öyle bende teoriye pek inanmıyorum sadece ilk gebeliğime göre belirtilerin çok farklıydı ordan hissetmiştim öyle de oldu
asel_asl Ozge-bas anlayamadım canım bacak arası görünmüyor ama kese şeklinden kız olduğunu düşünüyorum