neslihan1382 Betam 9.38 çıktı reglime bir hafta kala ağrım vardı o yüzden kan verdim sizce ne yapmalıyım dün betam bu şekilde çıktı
myangelson neslihan1382 erken yumurtlama gormussunuz sanırım çok yeni bir hamilelik var 2 gün sonra yani yarın aynı yerde kan verin düzenli takip için 😊
Fatmanur12345 neslihan1382 benim 1 gün geçince 9.2 beta çıktı bir gün sonra yani dün tekrar kan verdim 31.7 çıktı sende de var
Minicikbal neslihan1382 hayırlı olsun canım benim pozitif ben de adetime dört gün kala gitmiştim 9.59 çıkmıştı şu an adetden bir hafta geçti 1385 değerim🥰
rumikaa neslihan1382 aralıklı zamanlarla kan ver canım beta yükselmesi önemli olan şuan var görünüyor