Mery6619 ilk haftalar da kanamam olmuştu sadece, tam hatırlayamıyorum 6-7.hafta falan olabilir
Zaten tüp bebekle hamile kaldım progestan iğne ve fitil kullanıyordum 12 haftaya kadar devam ettim
Fitile sanırım 20.haftaya kadar fln devam ettim
Şimdi devlete gidiyorum özeli bıraktım o da işte plasenta pervia dedi solda ki bebeğin suyu fazla dedi şekerm sınırda çıkmıştı diyete başlattılar
Akşamları kendmi iyi hissedersem yürüyüşe çıkıyordum yürümeyeym o zaman