Evet benim de yazma vaktim geldi çok şükür zorunlu planlı sezeryendi dün sabah epidural olarak 09:30 gibi ameliyata alındım 09:45 de Atam dünyaya geldi ben ameliyattan çok korkan bi insandım çok korkarak girdim ama içerde çok güzel sakinleştirdiler korkmama rağmen yukarıda ki lambadan bütün yansımaları gördüm ve izledim bebeğimi kucağıma alınca dünyam değişti sonrası tabi biraz zor ama ben kolay atlattım bugün evimizde çok mutluyuz Allah minik bebeğini bekleyen herkese yardım etsin