Kızlar merhaba. Bende kanama alanı oldugu için doktor 1 hafta arayla tekrar kontrole çağırmıştı. İkisinde de kalp atışını dinledik 6.hafta ve 6+6 da. Sonra burada okudum kalp atışı dinlemek zararlıymış. Hatta birinde okudum dinledikten sonra kalbi durdu diye. Çok korktum ben de bir şey olur mu ki doktor çok kısa dinletti aslında. Bir de 7+1 olmam gerekirken 6+6 çıktı bir şey olur mu