milaeqq Kızlar 38+2 oldu asla gelmiyor sadece yalancı sancı var. Hurma, yürüyüş, merdiven, ananas dışında bildiğiniz doğumu kolaylaştıran bir yöntem var mı? 🌼
Mikrofon0 milaeqq bende burda kalim 2 cm açıklık ile bekliyorum 🥴🥴 otururken ağrı sancı yok yürüyüş ve hareket de âdet sancısı çekiyorum çok garip 🥲
Aysecifci48 milaeqq Ben de 38+ 5 im. Dün öğlen nişanım geldi. Nst de sancım çıkmadı. 1 cm ile bekliyorum ben de tüm tuşlara basarak 😂 dün gece bebek hareket ettikçe kasılma gibi oluyor ama anlamlandıramıyorum da
Miniportakal milaeqq evet 😂 akşam 7 8 gibi öyle yaptım sonra saat 11 de bel ağrısı ile başlayıp kasıklara vurdu sonra doğum oldu zaten
milaeqq Mikrofon0 Ya ben de öyleyim aynı regl sancısı ya hatta dün bir ara acaba regl mi olacağım dedim 😂 Hani böyle olmana 20 dk kalmıştır ya o ağrı işte 😂 Ben de 1 cm var sadece 🤦🏼♀️ Neden çıkmıyor bu bebeklerrrr 🥲
milaeqq sevvalcik Salmak mı lazım diyorum bazen ama bunları yaparken bile olmuyorsa yapmasak 42.haftada anca gelirler herhalde 😂
sevvalcik milaeqq ay valla doktorum haftaya cumaya kadar geldi geldi gelmedi suni vericem dedi oda olmadı sezeryana alcam dedo
milaeqq Miniportakal Oooo süper o zaman ♥️ En kısa sürede çıkıp şöyle uzun bir merdivende deneyeceğim bunu 👍🏻 Bunun sayesinde doğurursam yazarım 😂😘
Mikrofon0 Miniportakal her ağrı dan sonra illa doğum olacak diye bir şey var mı yoksa ağrılar doğuma giden yolu hızlandırıyor mu sadece
Miniportakal Mikrofon0 canım benim zaten doğum zamanım gelmiş geçiyordu 40 hafta da doğum yaptım ben ağrılar şiddetli olursa doğum olacağını bildiriyor zaten
milaeqq Aysecifci48 Ya benim de 1 cm açıklık ama su da yok nişan da yok akıntı vs yok sık tuvalet var sadece 😂 Benim çok yalancı sancım oluyor 😩 Genelde nişan su vs akşam oluyor ya akşamları çok korkuyorum tuvalete gitmeye 😂 O hareket ettikçe kasılmayı hiç yaşamadım sadece baskı var bende ☺️
Meryem2121 milaeqq kaç haftalık hamilesiniz benimde 1 cm açılmam varda ama 31.haftamdan beri var şuan 34+5
Aysecifci48 milaeqq Herkeste aynı belirtiler olmayabilir işte. Bu süreçte önemli olan sağlıkla kucağına almak. Hepimiz sağlıcakla geçiririz bu süreci umarım. 🌸 5 gün önce 4000 gr dedi doktorum ve normal doğum yapabileceğimi söyledi ben de daha fazla beklesin istemiyorum açıkcası ya 😂😂 ve simge duman egzersizlerini bende tavsiye ediyorum. Önce 12. Hafta egzersizlerini ısınma olarak yapıp 36-40 haftaya geçiyorum
Mikrofon0 milaeqq çömelme hareketi yaptığınızda falan afedersiniz ama yırtılma gibi bir acı hissediyor musunuz o kısım da ( ayıp oldu ise kusura bakmayın ☺️)