Elifff77 Meraba kizlar son haftalarda ishal olan mi var acaba 40 haftaligim bi kac gündur ishal durumu dogum belirtisi ola.blirmi 😣
Selale_bati Elifff77 bugun oldum gibi canim tuvalete gitmekden biktim afedersin sumuksu geliyor ve kizim bir tarafa toplaniyor ve cok hareketlendi 🤲🤲🤲😥 ishal dogum belirtisidir diye biliyorum
Ozge11 Elifff77 bugün ishal ile ilgili bisürü post okudum herkes ishal ben de ishalim ya salgın var ya hepimiz doğurucaz canım 😁
Muhammedamine Elifff77 40+0 da doğum yaptım son 2-3 gün kala bendede ishal değilde tuvalete çıkmam çok kolaylaşmıştı günde birken günde birkaç kez olmuştu🤗
Ozge11 Selale_bati ayy hayırlısıyla inşallah canım bazen doğum ne zaman olur diye çok düşündüğüm için kendime kızıyorum Rabbim ne zaman isterse o zamana razıyız 🤲🏻🌸😌