Fatma_ecem4 eylemm09 36+6 da 3250 demişti su azaldigi için bı saat sonra sezaryen doğum yaptım ve 2900 doğdu yanılma payı oluyor dün gittim ben 35+2 2600 dedi 46 cmde boyu
Glchan_34 @eylemm09 sizinki normal bazılarının bebeği haftasına göre ilerde oluyor benim gibi ve üstteki arkadaşlar gibi 35+4 3000 di yani bugün
deryaa_milena Fatma_ecem4 gözünüz aydın hayırla büyütün 😊 bu kadar fark ediyor mu kilosu? bana da 36+6 da 3020 gr demişti doktor kilolu olursa normal doğum ihtimali azalır dediği için çok yemiyorum acaba yine bebeğe kilo aldıracak yiyecekler yemeye devam etsem mi 🤔
Evhamlikurabiyeanne Dün 36+5 tim 2800 dü normal dedi doktor ilk kizim 36 da iken 3200 civariydi bu hamileligimde sekerim var diyet yapiyorum ondan heralde doktor 2900 3 kilo civari dogar tahminen dedi