Miniportakal Kızlar gebelikte hep sol tarafa yatın diyorlar ne yapmam gerek ne tarafa yatmam lazım ya 17 haftalık hamileyim en son oğlumu 10 yıl önce doğurdum herşeyi unutmuşum 😂
Fasulyelendikk Miniportakal su anda her türlü yatabilirsin son zamanlarda zaten hiçbirsekilde yatamıyosun pozisyonların tadını cıkar bosver sağı solu 😂
Tugbacim34 @Miniportakal aha benim gibi birisi daha 🤣🤣🤣 ben hep sola yatmıyorum sağ sol yapıyorum çünkü tek tarafa yatınca her yanım ağrıyor uyuyamıyorum
Miniportakal Tugbacim34 🤣🤣 ya ben ne sağa ne sola yatamıyorum belim ağrıyor sırt üstü yatmak istiyorum onuda bilemiyorum 😂
Miniportakal Tugbacim34 sen kaç aylık oldun canım birde ilk tekmeyi ne zaman hissettin benim 3. Cü gebelik 2 oğlandan sonra kızçem geliyor 😄
Tugbacim34 @Miniportakal ikinci benim, bu da erkek ☺️ 34. Haftam bitmek üzere. Tekmelerini 18. Haftamda hissetmeye başladım canım ☺️ Bebek olayını unutmuşum valla
Miniportakal Tugbacim34 ohh ne güzel sona yaklaşmışsın sen benimde bi an önce bitsin istiyorum ya neden bilmiyorum kullandığım vitaminler hem mide bulantısı hem hazımsızlık yapıyor çok kötü oluyorum
Tugbacim34 @Miniportakal bu haftadan sonra sırt üstü yatma canım. Zararlı diye biliyorum. Sağ sol yaparak yat sana tavsiyem sırtına bacaklarının arasına yastık koyarak uyumayı dene daha rahat oluyor
Miniportakal Tugbacim34 evet bende zararlı diye biliyorum ondan sorayım dedim yine beli hiç birşeyle destekleyemiyorum ya sanki ben çok rahatsız oluyorum galiba sürekli yan yatmaktan
Mugey O haftalarda nasıl rahatsam öyle yatıyordum zaten ilerleyen haftalarda vücudun sana sinyal veriyo rahat edemiyosun şimdi sadece yan yatabiliyorum uyuyabilsem şükrediyorum😀