Kızlar dün kontrolüm vardı doktorum ikili test zamanımın geldiğini söyledi fakat gittiğim hastanede yapilmiyomus başka bi hastaneye gideceğim ama sorun şu ki aynı bölümden 15 gün randevu alamıyorum yeni çıkmış bu sistem hastaneye gitsem doktorum yönlendirdi desem yaparlarmi? Randevusuz almiyolar diye biliyorum