Rabissannee Tugbacim34 bebem rahat içerken vurup duruyo amca hiç istifini bozmuyo, cay hariç hepsini denedim biraz sanci geliyo o kadar
Mervealya1992 Rabissannee yoo normel doqumsa 38 demeden doguranan cok az kişi var normel dogm adı ustunde sezeryanda 38 verırler normelde 40 artılara kadar sürer ;)
06Canan Rabissannee bende 35.haftamdym ben bile sıkıldım sizin psikolojisinizi de anlamak zor değil gerçekten çok bunalıyorum artık
Rabissannee 06Canan içimi rahatlatan tek şey kizimin içeride sağlıklı olmasi, daha hızlı kilo aliyo olmasi , siz de içinizi böyle rahat tutun güzel beslenince içiniz de rahat eder
miniiiikfasulye Rabissannee Benimde kızım gelmiyordu 41 Ci hafta mecburi yatış yapılıyor ertesi gün suyum patlamıştı 40+1 açılma sancım yoktu suni verildi yani ne zaman gelmek istiyorsa geliyor minnoşlar yapcak bişey yok sağlıcakla gelsinlerde
EsraaaKK Rabissannee ben şuan 40 +1 im ve doktor kontrolünden geldim ne açılma var ne birşey çocuk çok yukarıda dedi sezeryan riskin çok yüksek dedi haftaya salı doğum suniyle sanci gelmesse bebegin kilosu 3600 bakalım ne olucak Rabbim herkese yardım etsin
elif475475 Rabissannee bebeğiniz bir hafta önce bir hafta sonra değil sağlıklı doğmuş mu o önemli bence. Kendinizi bunları düşünül ben bu kadar sabrettim harika bir doğumum olacak demek yerine böyle düşünmeniz bence sizi daha çok üzecek. O yüzden kendinize iyi gelen şeyler yapın son günlerde. Kaynana ile kalmak da şart mı bilmiyorum ben tek başıma kaldım gayet de bakılıyor çocuğa bence korkmayın. Bir 2 hafta biri kalsa yanınızda yeter.
bebeefendi Rabissannee o kadar haklısınız ki… fiziksel ve ruhsal çöküş başlıyormuş bir noktadan sonra. inşallah tez zamanda sağlıkla dogurun, doguralim 🥺🙏🏻
Sarina98 bebeefendi evet bebek yaşlanmıştı içerde, ama şimdi o kadar akıllı. Bir bebek ki. Herşeyi anlıyor