Yeniyeniden 1159098263 14 haftayiz öğrendik aslında 12 de gördü ama 14 soylerim dedi kağıda yazdı 10 dün sonra ufak çaplı evde parti yapcaz😀
selencinaar 1159098263 ben 12′de öğrendim 16′da gidiceğim o ara tekrardan sorucam değişme ihtimali olduğundan ötürü😁
Nurak 1159098263 12 de gittiğimde söylememişti 14+1 iz 1 hafta sonra tekrar gideceğiz bakalım soyler mi devlet hastanesi çok rahat bu konuda ağızlarından zorla laf alıyoruz
Ezgi3535 12de gttim gördü cinsiyeti şu anda 15haftlalık 16agostosta cagrdı istersen bidaha kine söyleyim dedi partı düsünüyodum ama kesin gördüğünüde dedi 2hafta var 17haftalık olucam
gizem3435 1159098263 14+4 günlüğüz. Yarın ikili tarama sonucum için gideceğim. Muayene ederse soracağım ama pek de merak etmiyorum rüyamda erkek olduğunu görmüştüm içime de öyle doğuyor. Ne zaman söylerse bakalım hayırlısı ..
Songulsdd gizem3435 ogrendiniz mi acaba benim de 2 oglum var suan 16 haftaligiz doktor kiz dedi rabbim sizinde kalbinize gore versin hayirlisini saglicakla
Mrvee1923 1159098263 13+3te ikili taramada kemik yapısı kıza benziyor dedi ama maşallah öyle bir duruşu vardı ki bu pozisyonda zaten görmem imkansız dedi:) aşırı merak ediyorum cinsiyeti 17 ağustosta gidicem bakalım inşallah o zaman görürüz.
Yeniyeniden Mrvee1923 onu şuan bilmiyorum haftaya öğreneceğim ufak çaplı evde bir parti duzenlenecek😀
gizem3435 Songulsdd bugün gittim cinsiyetini soramadım ikili tarama sonucumun tamamı riskli çıkmış ona üzüldüm biraz, cinsiyeti pek aklıma gelmedi sağlıklı olsun da rabbim hangisi hayirliysa onu versin inşallah