Selbi777 Selamm kızlar 2,5 aylık bebeğim ile uçak yolculuğu planlıyorum. Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim, ne alınmalı yanıma, kanguru yada sling vs. Çok ağlar mı ? Emzik biberon vs sevmez sadece meme))
Burcuneris 45 günlükken yaptım bebek arabasını uçağın kapısına kadar götürdüm orada verdim çıkıncada hemen kapının önünden aldım o çok rahatlattı şansıma uçuş boyunca uyudu zorlanmadım. Korktuğum gibi kötü geçmedi ☺ kanguruya gerek yok zaten bebek içinde kemer veriyorlar onu takmanız lazım iniş ve kalkışta emzik alın emmezse eğer kulakları tıkanmasın diye .
Selbi777 Burcuneris Teşekkür ederim tecrübenizi paylaştığınız için , emzik almıyor benim bebeğim çok denedim ama hüsran. Ağlarsa ben strese girerim o uçakta bir de ayakta yürürken uyuyor 😐bebek arabası benimki pusetli , puset çıkıyor alırlar mı yinede.
Ati22 45 günlüktu ucak yolculugu yaptığımda vandan istanbula gelmiştik. Bez mama emzik bunlar vazgeçilmez. Benim oğlum nerdeyse gelene kadar emmisti ve uyumuştu hic sorun çıkmamıştı. Ama havaalaninda alt almak mama yapmak çocukla ordan oraya kosmak biraz zor oluyor tabiki:) yanınızda birinin olmasi cok iyi olur.
Selbi777 Ati22 Bagaj teslim etme noktasına kadar eşimle gideceğim sonrası tek başıma. Benimki sadece memeyi emiyor hiç emzik almıyor atıyor onu. Biberon desen hiç. Geriye sadece emzirmek kalıyor o da uçakta hiç rahat edemeyeceğimi düşünüyorum bir de erkek oturursa daha kötü. Tüm senaryoları çizdim kafamda🫤
Ati22 Selbi777 erkek gelirse bile rica edin hostesten ben emzirecegim basla yere alabilir misiniz diye. Emzirme önlüğünu gecirin zaten emerken uyur orda öyle uyusun. Bir de zaten ucak kalkarken inerken emzirin diyorlar basinctan etkilenmesin diye. Puseti alacaklarını sanmıyorum uçağın kapisinda puset yada araba ne varsa teslim ediyorsunuz. O yüzden sadece emzirmek kalıyor. Emzirme onlugunu takin rahatiniza bakın;)
Barbie77 Merhaba bebekler uçakta basıncı dengeleyemediği için alçalma esnasında ağlayabilir. Emzirmeniz gerekiyor bu durumda basıncı dengelemesi açısından bebek için iyi olacaktır.
Zelihapekr Uçak kalkarken ve inişe geçtiğinde mutlaka emzir. Yoksa kulaklarında basınç ağrısı olur. Biberon alıyosa yanınıza alabilirsiniz. Onunda faydası oluyo kulağa. Onun dışında uçakta bebek odası oluyo orda altını değiştirebilirsin. Yanınıza fazla eşya almayın çocukla beraber taşıması zor olur. Sadece bebeğe uçakta lazım olacak şeyler alırsınız. Çok mızmız ağlayan bi bebek değilse meme işe yarar. Mutlaka battaniye olsun yanınızda klimalar çocuğu üşütebilir.
Selbi777 Hepiniz çok teşekkür ederim, tavsiyelerinizi uyguladım. Uçakta hiç ağlamadı neredeyse rahat geçti şükür 🙏