selencinaar çooook normal hayatım annelik daha bebeğin anne karnındayken bi endişe ve korkuyla başlıyor 😅 önce hareketlerini hissedene kadar endişe ediyorsun,hareketlerini hissetmeye başladıktan sonra gün içinde az hissettiğin için endişe duyuyorsun,kilo alıtor diyorsun sonra ya az alıyor ya çok alıyor diye endişe duyuyorsun 😂 hep bi endişe var illa ki🥰 seni çok iyi anlıyorum çook normal ama sen yinede kendini çok strese sokma🫶🏼