Bsk_cb brnaksyince annem bize çay kaşığı ile vermiş hep kardeşlerime de böyle yapardı yavaş yavaş verin ama 🥰
deryaa_milena brnaksyince bunu çocuk doktoruna sorun bence genelde 6 aya kadar vermeyin diyor doktorlar
Hamide_00 brnaksyince mama veriyorsanız ardından bi iki çay kaşığı kdr verebilirsiniz anne sütünde gerek duyulmuyor 🥰
Tutaste_ Mamayla besleyince su verin dıyorlar tabiki cay kasıgıyla. Nnem krdesimde hastneden gelir gelmez vermıştı bende vericem süt içsede mama versemde 🤷
Burcuneris Ben sadece anne sütü veriyorum ona rağmen arada bir su veriyorum. Havalar çok sıcak içim rahat etmiyor. Hem sudan ne zarar gelecek ki
brnaksyince Hepinize çok teşekkür ediyorum. Bende verdim çok sevmedi ama bir kaç yudum da olsa içti hava çok sıcak vermesem içim rahat etmez.
Pamuk Dunyam28 Sadece mama alan bebeğe veriliyor. Benim oğlum prematüre 3 doktor kontrolundeyiz hepside günde 3 4 kez çay kaşığı ile ver dedi.
Samberf brnaksyince benm bebeğim yaz bebeğiydi ve doktorum her mamadan sonra bi kaç çay kaşığı su verin demişti kaynatıp soğutulmuş su olsunben hazır bile aldığımda kaynatıp soğutuyordum
buse76 brnaksyince bence verilmesi gerekiyor havalar aşırı sıcak kış günü olsak neyse mama yeterli deriz ciğerleri kurur alllah korusun günde bir kez veya iki kez verebilirsiniz