XFatmaX Sezeryan olanlar sezeryanda damar yolu açılıyor sonda takiliyor kesi atılıyo onun dışında burna hortum falan saliyorlar mi sezeryan olan arkadaşlar bilgi verebilir mi
8mucizem8 XFatmaX ben oldum kızım 8 aylık şuan hayır beline iğne yapıyorlar ve idrar yoluna bişey takılıyor onun dışında kesi bilmem ne hissetmedim 25 dk girdim çıktım
Civciv53 XFatmaX burnuna hortum takmıyorlar uyuttuktan sonra gerekirse oksijen maskesi takıyorlar diye biliyorum hava vermek için