Kızlar merhaba. 11+4 günlük hamileyim. Oğlumda 2li test yaptırmamıştım ama bu sefer yaptırayım dedim. Randevu alırken perinatoloji olarak bakıyorum ama ya riskli gebelere bakılmaktadır yada ayrıntılı ultrason bakilmamaktadir yazıyor. Neye göre randevu alcaz.