Selda_66 İlk gebeliginse çok erken benimde ilk suan 20+5teyim ben 18 de hisettim kipirdamalarini cinsiyetinide 19+4de öğrendim bi kızım olucak inşallah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin alllah