Canlar, 4.hamileliyim ve agustos 10 dogum tarihi vermisdi doktor. Gecen cuma nts de biraz sancim.cikti. son bir haftadir bebek acaip hareketli ve bende asiri yorgunluk, panik atak var. Sanki nefes alamioyorum. Hamileligim evlilimden dolayi asiri stres icinde gecdi. Yanliz kalmakdan korkuyorum. Simdi diceksiniz 3 dogum yapmissin bu neyin korkusu. Ama icimde acaip bi heycan bi korku var. Yenemiyorum sabahi zor ediyorum. Neden boyle oldum. Siz degerli cici annelerden destek bekliyorum. Belki bi nebzede olsa cesaretlenirim.