gonulmusic bizde 22+4 şükür hareketlerini hissediyorum artık dışarıdan gozukmuyo ama 😃 ben hissediyorum bi kaç kere döndüğünü falan hissettim böyle baskı yapiyo sanki icerde bisi surtune surtune geciyo gibi😄 cinsiyetimiz erkek Âsım olcak insAllah ismi , alışverişe başlamak için çok heyecanlanıyorum ama eşim biraz daha bekleyelim diyo ilk bi boş gebelik dusugu yaşadım sarstı biraz bizi ama çok şükür güzel gidiyoruz 🥰 bende sürekli yemek yemek istiyom kilolu hamile kaldım bide aldı başını gidiyor kilo🤣 bazen bel ağrısı çekiyorum normaldede fitik vardi bide bisiler yiyince çok şişkinlik yasiyom öyle 🤣