Gizem-1009 15+4 günlük gebeyim 10 gün önce ultrasona girdim 7 Ağustos rendevum var çok ultrasona gitmek bebeğe zarar verir mi
hepoyleolurzaten__ Gizem-1009 Ben ilk zamanlar iki haftada bir gittim meraktan zararı olucagini sanmıyorum
yokusbebek Gizem-1009 Tabi ki hayır. Böyle şeylere inanmayın. Hamilelik boyunca defalarca ultrasona giriyoruz. O zaman herkesin bebeğinde bir sıkıntı olurdu 🙄
Fatmaacylnn Gizem-1009 doktorunuz çağırdıkça gitmiyormusunuz öyle bir şey olsa zaten doktorlar çağırmazdı🥰
emirtimr1 Gizem-1009 yani sizin haftanıza göre aylık olması gerekiyor o yüzden sormuş hanımefendi,çok girmenin bir sakıncası olduğunu ayrıca😇
Fatmaacylnn Fatmaacylnn benim toxoplasma testlerim de sıkıntı çıktı o yüzden dediğim gibi neredeyse her hafta gidiyorum ben sıkıntı olacak olsa doktorkar söylerdi diye düşünüyorum 💕
Gizem-1009 Fatmaacylnn evet doktorum 2 haftada bir gel diyor bebeğin gelişimini takip ediyor çok iyi bi doktor
8mucizem8 Gizem-1009 bir tane kızım var 8 aylık keşke sürekli ultrasona girmeseydim eğer 2. Ye hamile kalırsam 20 haftadan önce ultrasona girmem birleşik devletlerde bile yasak bazı yerlerde ben bunu duyunca şok oldum ve öyle yapacağım
Bsk_cb Gizem-1009 doktor gel dediği zaman gidersen bi şey olmaz onun dışında sorunun belirtin varken gidersen bence bi şey olmaz zaten keyfi olarak ta gitmiyorsundur
Bsk_cb Gizem-1009 o zaman korkma canım bi sakıncası olmaz ben riskli gebe olduğum için sürekli gidiyorum. Bi şey olmadı 🤍