Ptrck Bu sancı dediğiniz şey bebeğin sağ tarafa toplanması mı 12 dk 1 sağ tarafa toplanıp acı veriyor nefes almakta güçlük çekiyorum
Selale_bati Ptrck kasilmadir o canim dogum sancisi belden gelip rahimde bacaklara vueuyormus diye biliyorum bende 38 haftaligim kasiliyorum bebegim toplaniyor bir tarafa tas gibi oluyoe
duru1938 Ptrck benimde öle hele bugün full toplanma günü :) batıyo bişiler toplandıkça.. keşke doğum sancısı olsada doğursak artık :)
SevnurErduman Ptrck valla bende tam bilmiyorum bende 38+1 haftalığım ağrılarım var belimde karnımda bacak aramda ve ishal oldum bilmiyorum ne zaman Doğum başlıcak sabırsızlanıyorum artık
Halvaci Selale_bati benim bebek hep sağ tarafta arada böyle tam dayiyo kendisini suanki bünyeye gore fazla ayakta durduğumda özel bölgemin oralar ağrıyor bu ne peki
Ptrck Selale_bati kasılmalar 12 dk bir olup kadıklarımı acıtıyordu emin olamadım bel ağrısından yürüyemiyorum bile
Arzuort Günaydın anneler dün iç cqmasirimda nokta kadar büyüklüğünde kan gördüm hastaneye gittim 1 parmak açıklık var dediler nst de hafif sancı çıktı doğum yakın mı böyle olanınız var mi
Ptrck SevgibiR Erken doğumları Rabbim korusun da belli olmaz canım ağrın sancın olursa hiç gözüne gelmesin dr git ihmal etme