XFatmaX bak kesinlikle korkulacak hiçbir şey yok ben aşırı korkuyordum ama beklediğimden daha iyi çıktı sonda takılıyor serum veriliyor eğer spinal olursa belinden iğne oluyor oda arı ısırığı gibi neredeyse hiç hissetmiyorsun inan ki eğer tam uyutursa serumdan ya da burna oksijen vererek uyuşturuyor ayakların ısınıyor hepsi bu başka hiç bir şey hissetmiyorsun sonrasında mutlaka bol bol yürü hiç bir şeyin kalmıyor