Busradgzl Yaklaşık 10 gündür enfeksiyonun var doktor toz verdi antibiyotik verdi hala geçmedi sürekli de su içiyorum bunun için önerisi olan var mı kızılcık ekstresi geçirir dediler ama hamilelikte kullanılır mı bilemedim?
Yasminnnnn Busradgzl Hamileliğimin başından beri var 36. haftaya giricem dün tahlil verdim yine var bu süre icersinde antibiyotik fitil kaç defa toz şase kullandım ama bir işe yaramadı hafifliyor sonra yine tekrarlıyor Enfeksyon bolumunede gittim idrar kültürü verdim onda bir sıkıntı çıkmadı doğuma kadar da böyle devam edecek görünüyor