asbehra Üstelik 2.ci bebeğim daha erken hissedilirmiş ama yok ilk gebeliğimde 14 haftalıktı hissettiğim de normal mi acaba benim gibi olan var mı ki
kahvesever__ asbehra gayet normal 😂 bende sizin gibi korkmuştum doktora gittim her bebek bir olmaz demişti
Senaykork asbehra o karın zarının inceliği kwlinligiyla alakalı ben ilki 17 de hissettim oğlumu kızımı 22 de
Minikkalplerinannesi asbehra bende ikinci gebeliğim olmasına rağmen çok geç hissetmiştim. 18 de hissettim, ve hareketleri büyüdükçe artmıştı, her hamilelik bir olmuyor, dediğiniz gibi ilk hamilelikte bende daha önceden hissetmiştim, yüreğinizi ferah tutun🙏