Gizem_11 34 haftalık hamileyim yüksek tansiyon problemim var günde iki defa alfemet kullanıyorum bugün ilk defa küçük tansiyon 11 e kadar yükseldi çok tedirgin oldum küçük tansiyon neden yükselir
Gizem_11 Yasminnnnn yok hayır canım , sonradan normale döndü benim tansiyonum çıkıyor 15-20 dakika içinde şükür düşüyor hap mi etki ediyor bilemiyorum artık
Gizem_11 Hulo2105 sürekli değişiyor büyük tansiyon 11-12 arası giderken durduk yere 14-15 olduğu da oluyor şükür sonradan düşüyor , ilk defa küçük tansiyon böyle olunca tedirgin oldum
Yasminnnnn Gizem_11 Bende sürekli tansiyon takibi yapıyorum ilk hamileligimde gebelik zehirlenmesi geçirdim doktor 13/8 üzeri olunca riskli dedi şuan ikinci hamileliğim tansiyon ilacı kullanıyorsun ama yinede böyle devam ederse doktoruna mutlaka söyle protein kaçağına falan bakar
Bersu3434 Gizem_11 lütfen doktorunuzu arayıp bildirin malesef bu haftalardaki tansiyon sıkıntılı ona göre tedbirinizi almış olursunuz hamilelikte genel olarak 13 üstü tansiyona sıcak bakılmaz idrar isteyip protein kaçağına bakabilir veya tansiyon ilacı değiştirip sık takibe başlayabilir
Hulo2105 Gizem_11 yüksek tansiyon çok tehlikeli 14-15 hele ki gebelik zehirlenmesi yaşarsın. Böyle durumlarda bebek hemen alırını ihtaml etme doktora git hemen
Gizem_11 Hulo2105 gebelik zehirlenmesine dönmeden 10 haftadır tansiyon hapı kullanıyorum şimdilik başkada birşey demedi doktor 🙆🏻♀️
Hulo2105 Gizem_11 ama ne biliyim burda çok gördüm 14-15 olup doğum yapan korkutmıyım tabi ama bence ihmale gelmez.
Gizem_11 Hulo2105 evet genellikle sezeryan öneriyor doktorlar , bebeğe giden kan akışı olsun , anneye olsun sıkıntı veriyor önemli olan geri düşmesi dedi doktorum sayılı günler kala hop oturup hop kalkıyorum artık
ozlem_2727 Gizem_11 direk genellikle tansiyonu olduğu için bişey diyemiyorum bende mesela normal tansiyon var gebe değilim ve aşırı yüksek tansiyonum