Ozgis1s Kızlar selam 👋 34+6 haftadayız , dün kontrolüm vardı bebişimin kafası 37. Haftaya uyumlu çıktı. Doktorum kafası büyük ama beyinde herhangi bir anormallik görünmüyor dedi. Karnı falan haftasıyla uyumlu. Boyu 48 cm kilosu 2676 gr. Eşimin kafası biraz büyüktür genetik olabilir mi 😂 ya da bu ne gibi bi olumsuzluk teşkil eder normal doğuma engel diyolar o önemli değil sağlıkla gelsin de. Aklıma takıldı ya aynı durumda olan var mı?
Gizem9688 Ozgis1s 35+0 da gittim ben de dün kontrole. Bizimki de öyle. Kafasi zaten buyuktu hep 1 hafta öndeydi. Ama bebişkom saglikli 2896 gr 47 cm oldugu icin sorun yok ya. Normal dogum istemiyorum zaten sezeryan olacak o nedenle sanirim doktorum da sorun etmedi. Azicik bana cekmis benim de kafam büyüktür sapka falan bulamam hic
Daisyy000 Ozgis1s Kontrollerde ‘senin bebiş koca kafalı annesiii’ diyordu doktorlar.Bi doğdu minicik kafa 😅Uts yaniltabiliyor bence
merube Ozgis1s bn 32de bebegin kafasi 40.hafta uyumlu 2800kg agirliginda cikti ya tatli meyve yasak hamurisi de yasak 😐
Altunkaya_44 Ozgis1s ben canım geçen hafta gitim 36 haftadayken kafa 40 . Haftada vücut 39 da dedi benimde erkek bebegim kardeşimin de eşiminde bebeken kafası büyükmüş su toplama vs yok çok şükür kafada ama.buyuk
Ozgis1s Gizem9688 oy maşallah 🧿 zaten beyninde kan akımlarında falan bi sorun olsa ultrasonda görünürdü diyolar dimi öyle bişey olsa doktor riske atmazdı. Öf aslında doktorum çok detaylıdır hiç riske atmaz kötü bişey olsa beni aşka yollamazdı eve biliyorum ama analık demek ki içim rahat etmiyor 😂
Retjza Benim bebeğime de 2 hafta kadar kafa çapı önde demişti doktoru. Genetik diye düşündük. Bebeğim doğdu, öyle hayal edilen gibi o büyüklük fark edilmiyor bile 😂 Endişe etmeyin, muhtemelen genetiktir, doğunca da öyle gözle görülür bir fark olmuyor.
Ozgis1s Retjza ya zaten minicik beneğin kafası ne kadar büyük olabilir kiiii yerim 😂😂 korkum sağlık yönünden bi sıkıntı olması 😢
Ozgis1s Daisyy000 ay bana da öyle dedi yaa hahahahah 😂 sağlıklı olsunlar da gerisi hiç önemli değil 🥹🥹
Anonim189 Aynısını bana da dediler 100-200 gram daha fazlaydı bebiş şimdi 37+2 olduk normal doğumu pek düşünmüyordum zaten doktorumuz yapamayabilirsin normal doğuma alsam bile sezaryene geçeriz dedi bende tamamen vazgeçtim haftaya perşembe gün verdi inşallah sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz ama ben genetik olduğunu düşünüyorum😂🥰
Retjza Ece5454 Her doğum zor, ama beklediğiniz kadar zor değil. Kendinizi psikolojik olarak rahatlatırsanız daha yararınıza ❤️
Ozgis1s merube ooo maşallah senin bebişin kilosu da varmış , benim 35+5 te 2930 du 😂 şeker ve karbonhidrata dikkat edersen sıkıntı olmaz bence 🥰 sağ Salim gelsin bebişler 🥰🥰
Nurla900 merube merhaba canım benimde bebeğin başı önde gidiyor şuan ne durumdasın bebeğin başı 40 haftada mi halâ
Ozgis1s Altunkaya_44 evet ya genetikte olabiliyormuş sağlıkları yerinde olsun da hiç önemli değil valla 🥰 peki normal doğum mu olcak sizin sezaryen mi
Altunkaya_44 Ozgis1s valla bişi demediler her hafta haftalık kontrolle gidiyorum 36 dan beri pazartesi 38 . Hafta olunca gidicem bakalım ne dicekler