Kızlarr çeyiz dizerken bile bu kadar zorlanmadım aklımı yitireceğim el atın😂
Ben kıyafetleri genelden e-bebekten alıyorum. İndirimli aldım hep. Fakat e bebekte beden grubu çok farklı (0,3,6,9) şeklinde ilerliyor. Yenidoğan kıyafeti 50 cm diyor. Bebeğim bunları giyemez mi çok mu küçük? İade edip hepsini 3 aylık mı alsam aklınıza ihtiyacım var. Aldıklarım şu şekilde;
5′li hastane çıkışı (3 adet yenidoğan)
3 tane altlı üstlü zıbın takım ( yenidoğan)
3 tane tulum ( yenidoğan)
4 tane altlı üstlü zıbın takım (3 ay)
4 tane tulum (3 ay)