Esrahur Merhaba hanımlar ilk hamileliğim sling kullanımını çok sık duyuyorum. Kullanıp memnun olan var mı? Önereceğiniz marka var mıdır?
Merve201119 Esrahur canım ben kanguru aldım ama bir arkadaşım e bebekten sevi bebenin bel destekli slingini almış 120 liraya doğduğundan beri bebeği kullanıyor çokta memnun
Polo Esrahur yeni doğum yapmş üç arkadasım kullanıyor. Kanguru zaten okey ama sling evdr hayat kurtarıomş. Ona istinaden bende aldm. Bakalm görecez :)
Esrahur Merve201119 evet bende sevi bebe markasını duymuştum. Deneyebilriz o halfe👍🏻 teşekkür ederim ☺️
Esrahur Polo evet çevreden doğum yapınca başını kaşıyacak vakit bulamayacaksın sözlerine ithafen slingi baş tacı etmeyi planlıyorum 😁
pamuk_anne Merhaba, sling takması zor olduğu için eğer yardım edecek birisi yoksa kullanamazsınız gibi bir yorum okumuştum. Sanırım arkadan bağlananlar için öyle söylediler paylaşmak istedim 🤗
Polo pamuk_anne mycey sling öyle deil. Arkadaslrım bunu kullanıo ve bende onlar memnun kaldılar die bunu aldım. Henüz doğurmadm ama denedim. Çanta gibi :)