Diladeniz2 Ben de 38.haftadayım kafasını hissediyorum hep kızlarda olur derler ama ben oğlumda hissediyorum şu an ☺️ Bebek sürekli hareket ediyor çok normal bence içinizi ferah tutun, ama aşırı derecede endişeliyseniz ve doktora gitmek sizi rahatlatacaksa tıbbı bir şekilde kontrol edilebilir sağlık ocağına gidebilirsiniz ♥️