Elifi5454 ben hemşire yaptıktan sonra pamukla iyice dağıtmaya çalışıyorum ilacı bir de kolumu hep hareket ettiriyorum. 3-4 gün vurmuşum gibi acısı oluyor ama çok değil. Gece üstüne de yatıyorum. Tabi herkeste farklı oluyor kimisinde ateş yapıyor ya da çok ağrı.