Kızlar 1 hafta oldu salgın var mış inanılmaz sancılanıyor karnım ve hiç kesilmiyor ishalim ne yapsam olmuyor günlerdir düzgün bir şey yiyemedim bulantım var ama kusmam yok iki kere acile gittim boş serum takıp hamilesin yapacak bir şey yok deyip gönderdiler doktora gittim ishal kesen şeyler ye salgın var dedi ama yok yani çok ağrıyor karnım 😞