Kızlar öncelikle şimdiden herkese teşekkür ediyorum
Tüp bebekle gebe kaldım
- Gün beta 70 ile öğrendim iki gün sonra 14. Gün beta 165, üç gün sonra 17. Gün beta 1040 çıktı
Bu değerler normal mi birden yükseliş olunca çok tedirgin oldum üç gün sonra altı kat artması normal mi ne olur yardımcı olun kızlar ilk tüp bebek denemem ve ilk gebeliğim tedirginim