Matematikciiii Kızlar merhaba ben 37+1 günlük hamileyim dün geceden beri bel ve kasık ağrısı var ve vajinada geceden beri geçmeyen bir ağrı var giderek artıyor bebek bazen kendini topluyor ama düzenli değil sizce doğum yakın mıdır ayrıca akıntım da arttı
2cocuk1bebekk Matematikciiii ay cnm ne desem bilemedim yalanci sancin olabilir acilman olabilir nezaman gidideksin doktora
Matematikciiii Senaykork o zaten 32.haftadan beri var bebek 2 haftadır başaşağı ama cumartesi gittim rahim ağzı sıkı duruyor dedi doktor