Merhaba arkadaşlar bu benim 5. Gebeliğim bir çocuğum var ve bir kimyasal bir düşük bir kürtaj oldum son adet tarihine göre 6+0 dün çok şiddetli bel ve bacak ağrım olduğu için bu gün doktora gitim karnında sıvı var büyük ihtimal kist patlamış dedi bir daha ağrın olduğunda acile git dedi . ve keseyi gördük ve içindeki birşey var oda görüldü doktor o olmasaydı kimyasal veya boş gebelik derdim dedi. Kalp atışı yok bebekte yok herhalde böyle olması normalmi tecrübelerinizi benimle paylaşırmısınız 🌸