Kizlar bu incir ve havuç kürü ile gebe kalan var mı acaba sağlıklı şekilde bu ay gebe kalmak istiyorum neler yapabilirim neler önerirsiniz (folik asit kullanmaya başladım ayrıca ) bütün degeerlerime bakıldı normal çıktı bir de bu kürleri deneyeyim diyorum sizlerin fikirlerinize duyabilir miyim