Lina_06 Kızlar ben 6+3 haftalığım ama sabahları uyanınca ve gün boyunca aşırı mide bulantım oluyor bu normal mi ve be zaman geçecek bu bulantı 🥹
Pinar_3 Lina_06 😆😆9 aydır kusan ben bir hafta kaldı doğmasına hala kusuyorum umarım seninki erken biter
Mervealya1992 Lina_06 tabıkıde normel :))) hamılelıkte mıde bulanır herkeste olmaz ama coqunlukla olur..