Kızlar 40+5 olduk bugün hala sancım yok nst de çıkıyor ama ben hiç hissetmiyorum bile bebek iri dedi bi doktor sezeryan dedi başkasına gittim çok da iri değil dedi normal olabilir dedi şaşırdım kaldım . ya ağrım olursa doğuramazsam diye kimi diyor sezaryen kimi diyor normal ne yapacağım bilmiyorum