Ben sabah test yaptım, çizgi yoktu. Kalktım işe gittim. 16 gibi eve geldiğimde ikinci çizgi belirmişti. Hemen kan verdim geldim, çok şükür hamileymişim. Bu şekilde adetten 3 gün önce öğrendim gebeliğimi. Testin fotoğrafını da yüklüyorum şimdi. Ben sayısız kere gebelik testi yapmış biriyim. Hiç kuruma çizgisi görmemiştim. İnşallah seninki de kuruma çizgisi değildir canım. Allah gönlündeki hayırlısıyla versin.
