Busestl Kızlar bgn normal komtrolum vardı nst iyi çıkmadı bebek kanala inmiyor rahim agzı hiç kısalmıyor bebeğin suyuda azalmış çatı kontrolü yapıldı çatımda uygun gözükmüyo. Saat: 15:00 de sezeryana alcaklar dua eder misiniz
Busestl Nf3346 çıktım çıktım hastanede internet çekmşyordu yazamadım bişey bgn taburcu olduk evimizdeyiz 💕
Busestl Ece5454 ultrasonda 2900 du zaten fazla sylendiğini söylemişti doktorum 2810kg doğdu ilk gün 50gr verdi 2. Gün 40 gram aldı. Yani ben sezeryan isteyenler neden sezeryan ister diye sorguladım şahsen 😂😂😂
Ece5454 Busestl ne durumdasınız acaba bende İzzet hocaya gidiyorum artık. Sezaryen toparlanma süreniz ne kadar sürdü
Ece5454 Busestl peki ilk zamanlar çok kötü müydünüz? Birde bende izzet beye gitmeye başladım memnun kaldınız mı gebelik sürecinizde