Kızlar bugün kontrolüm vardı hastaneye geldim
Nst çekildim normalde benim bebeğim 36+2 ama karın çevresi 31+5 çıktı bana perinatoloji bölümünden yatış verildi şimdi bebeği nst den kontrol edecekler 2 günde bir kan alacaklar doğuma kadar burdasın dediler bebeğin kilosu 2200 müş benim durumumu yaşayan oldu mu neler yaptınız bu süreçte hastaneden ne zaman çıktınız