Mommecrinn Beta değerim 1 hafta önce düşük yaptığım halde aynı hatta çok hafif yüksek bile çıktı napıcam bilmiyorum neden böyle anlamadım çok korkuyorum 😫
minkmom_25 Mommecrinn benimde minik arttı sonra azaldı kanamam oldu kimyasal zannettim kanamadan sonra tekrar yükselişe geçti kürtaj oldum. Kürtajdan üç gün sonra yükseldi şimdide azıcık düşmüş . Kafam çorba.
momofmychildren Mommecrinn hayır hiçbir sorun yaşamadım çok şükür herşey yolunda hatta sonrasında tekrar hamile kaldım şu an 39 haftalık hamileyim
Mommecrinn momofmychildren maşallah ne kadar sonra kaldın canım iki tüpünde varmıydı senin Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Mommecrinn momofmychildren momofmychildren maşallah inşallah bana da nasip olur ilk çocuğun mu bir adetin geçtikten sonra mı yani
Kavun Geçmiş olsun bnm de 1 hafta önce dış gebelikten dolayı sağ tüpüm alındı rahim filmi çektirmek falan gerekir mi