Betulsarda Fatzek ben kullaniyorum gece tok iciyorum yan etkisi i gormedim. Folik asidi sormayi unuttum doktora birakilmali mi ayni anda icilirmi
napoliten_ Fatzek evet canım ben kullanıyorum.Doğuma kadar kullanman gerek o vitamini.Biraz büyük.Eğer yutmakta zorlanırsan ikiye böl birini iç , diğer yarısınıda bir saat sonra iç.Doktorum bana öyle önerdi 🙂
Elif4334 Fatzek ilk üç ay kullandım ikisini de şu anda başka vitaminler kullanıyorum canım doktoruna sor her gittiğinde decam edicek miyim diye
ece123 Bende kullanıyorum decaviti şuan 20+ 4 gnlk hamileyim.Folik asidide hala kullanıyorum doktorum kesmedi.
Sevinc-zhr Ben de kullanıyorum suyla yutamıyorum hiçbir ilacı pekmezin içine koyuyorum kaşıkla üstüne de döküp tamamen pekmez kaplanınca öylece alıp yutuyorum çok kolay oluyor
dorukayra bana doktorum decavut vermedi balık hapı içinde vitamin olan ilaç verdi bana saglijocagi verdi decaviti doktoruma sorduğumda balık hapında o da var içmek istersen iç dedi bende içmiyorum sadece balık hapı kullaniyorum