fairytale_ Nesonunbeybi 6. Haftamdan folidoceye basladım 11. Haftama kadar simdi demir ilacı ve d vitamini damlası kullanıyorum 🥰18. Haftamdayım
elif475475 Nesonunbeybi 11 haftaya kadar folik asit kullandım. Şimdi efa mom diye bir vitamin verdi. Ne kadar kullanacağım onu sormadım henüz.
Svllkccc Nesonunbeybi 4 haftalıkken öğrendim 3 ay olana kadar folik asit kullandım ilk yaptığım tahlillerde d vitaminim düşüktü damla şeklinde hala kullanıyorum. 3 ay bitince magnezyum demir verdi doğuma kadar kullanıyorsun. Decavit ve ferrum birde kramplar için suda eriyen vitamin verdi.
dem34 Asi_07 10 haftalığım hamileliğin başından beri folik asit kullanıyorum doktor Bir dahaki gidişimde ilaçlarımı değişecek vitamin verecek 3 aylık olunca yani
Asi_07 dem34 12 haftadan sonra bırakılıyor folikasit sonrasında vitamin takviyesine geçiliyor şuan OMEGA3 kullanıyorum
Nesonunbeybi Ben gebe kalır kalmaz doktorum ınnate pranotal verdi içinde her şey varmış iyi bir ürün müdür