hatice__1 Karahisari bende burda bekliyim 😊 37 olucam daha ne zaman ne yapmam ne yiyip ne içmem gerektiğini kestiremiyorum gerçi benim serklaj dikişleri alınmadan açılma olması zor ama bakalım
Skck Karahisari 36dan sonra başlanmalı son ay başla dedi doktorum ahududu yaprağı çayım köyden getirttim kına gibi kokuyor dizinde öyle mi
Karahisari Ben de bu hafta 36yı dolduracağım pazartesi kontrolüm var doktora da danışıp 37de başlayayım bari